Het begin... - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van lottetimmer - WaarBenJij.nu Het begin... - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van lottetimmer - WaarBenJij.nu

Het begin...

Blijf op de hoogte en volg

29 December 2018 | Verenigde Staten, New Orleans

Zo daar ben ik dan weer op mijn reisblog.
De eerste stop was Miami waar ik eigenlijk maar 1 dag echt geweest ben en die heb ik die dag al fietsend bekeken. Dat vond ik wel genoeg voor die stad en ben ik doorgereisd naar Key West waar ik hogere verwachtingen van had :) Gelukkig kwamen die ook uit en daar heb een dag of 5 doorgebracht in heerlijk temperaturen en leuke avonden uit gehad met hostelgenoten. Ook nog een dagje gesnorkeld, maar dat viel een beetje tegen. Wel een grote rifhaai gespot maar verder viel het qua bezienswaardigheden wat tegen + waren er best hoge golven waardoor mijn lunch ook visvoer werd.

Ondertussen had ik ook nog een cruisereisje van week geboekt, omdat ook eens te ervaren. Beginnend en eindigend in New Orleans en onderweg stops in Mexico en Belize. Dus dat werd nog even snel de bus pakken naar New Orleans om daar 24 uur later aan te komen.
De cruise boot zat vooral vol met oude en/of dikke Amerikanen die gek waren op het onbeperkte eten en drinken :)
Het entertainment aan boord was wel goed met allemaal verschillende shows die je kon zien, waardoor stand-up comedy. De havenplaatsen die we aandeden waren vooral toeristenfuiken om maar zoveel mogelijk prullaria te kopen, dus dat viel mij wel tegen. Dus nog een cruise gaat niet gebeuren denk ik.

Nu zit ik alweer een week in New Orleans zelf. Waar het ongeveer elke avond uitgaan is. Heb al veel leuke bands gezien en heerlijk gegeten ook. Kerstavond hebben we ook nog in het hostel gevierd met kalkoen en karaoke waarbij ik die laatste maar overgeslagen heb :)

Ben benieuwd naar het Nieuwjaarsfeest hier en hierbij alvast mijn beste wensen voor het nieuwe jaar voor iedereen!

  • 29 December 2018 - 20:42

    :

    Sorry heb nogal ruzie met website gehad

  • 30 December 2018 - 09:06

    Lia:

    Leuk hoor dat je het naar je zin hebt we kijken uit naar het vervolg Han en Lia

  • 30 December 2018 - 12:35

    Tineke:

    Lekker relaxed begin, beetje fietsen, snorkelen en een cruise...
    Benieuwd naar het vervolg.
    Beste wensen voor t nieuwe jaar met heel veel leuke nieuwe reiservaringen.

  • 12 Januari 2019 - 09:03

    Marga:

    Hey Lotte, Ik hoorde gisteren over je blog. Leuk om je ervaringen te volgen. Helaas had ik je laatste werkdag gemist, daarom nu alsnog: groetjes en veel plezier op je reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New Orleans

Dan is dit dus nummer 3

.

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2019

West Coast

09 Mei 2019

Californië

22 April 2019

Argentinië

31 Maart 2019

Ecuador

02 Maart 2019

Colombia

Actief sinds 07 Nov. 2008
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 19014

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2010 - 28 Juni 2011

Tweede reisje

08 November 2008 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

09 December 2018 - 30 November -0001

Dan is dit dus nummer 3

Landen bezocht: