Pfff - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van lottetimmer - WaarBenJij.nu Pfff - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van lottetimmer - WaarBenJij.nu

Pfff

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg

10 November 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Zo hehe, ben eindelijk op plaats van bestemming. Nu nog even wachetn dat ik in kan checken in het hostel en dan kan ik eindelijk slapen. Ben ik helemaal aan toe nee twee nachten bijna geen slaap. Dat was het bericht alweer, heb verder nog niks te melden, vliegen en op vliegvelden rondhangen is overal even boeiend namelijk :)

  • 09 November 2008 - 23:31

    Antonina:

    Hee!!!
    Gelukkig ben je goed aangekomen, hoe is het daar? Graadje of 20? Al je bagage aangekomen enzo :) Best raar he , dat je zo snel aan de andere kant van de wereld bent... Maarja straks gewoon flink bijslapen en dan ben je zo over een evt. jetlag heen joh. Tis nu daar gewoon half 1 smiddags denk? haha, ja hier snachts dus, tijd om naar bed te gaan!

  • 10 November 2008 - 08:42

    Eva:

    Hej lot! Goed dat je bent aamgekomen zonder allerlei rar fratsen mee te maken! De reis is zonder pech al lang genoeg lijkt me. In middels ben je waarschijnlijk al weer wakker (lang leve de jetlag) hoop dat ie snel verdwenen is. Geniet van je vakantie!

  • 10 November 2008 - 09:31

    Jisca:

    Heey wereldreizigster! Goed te horen dat je veilig bent aangekomen en t hostel hebt gevonden. Veel plezier gewenst!!

  • 10 November 2008 - 11:16

    Helena:

    Lekker je bent veilig aangekomen. Nu even een dagje!! slapen na je slaapdeprivatie van bijna 2 dagen. Veel plezier verder en geniet van ieder ogenblik!!!

  • 10 November 2008 - 12:17

    Danielle:

    Mooi dat je er bent, werd al bijna ongerust...:P

    De weekenden zullen het komende half jaar nooit meer hetzelfde zijn zonder jou, snif :P Wel een beetje bijhouden, deze site hè! ;)

  • 10 November 2008 - 12:27

    Leon:

    Hoi Lotte,
    Ik kreeg net de site door van Danielle.. ik vond het erg jammer dat ik je niet meer gezien had voor je vertrok maar ik zat zelf ook in het buitenland;) ...anyway ..veel plezier daar in Nieuw Zeeland en geniet ze.. eerst even bijslapen en dan lekker op ontdekkingstocht!
    Groetjes, Leon x

  • 10 November 2008 - 14:36

    Sandera Alias Lotta:

    pff, wij hier helemaal uitgestresst en zij anders gestrekt, op het strand? begin maar met geniet (en lach ons niet uit!)

  • 10 November 2008 - 17:12

    Bernd:

    Hey Lotte

    Heb de site van Danielle gehad ,veel plezier en geniet er van

  • 10 November 2008 - 17:57

    Maaike:

    Hee lotte!! (ik kreeg de site ook van danielle door, geloof niet dat je mn mailadres hebt :p)
    Goed dat je heelhuids bent aangekomen!
    We missen je wel al een beetje hier hoor.. Hee heel veel plezier en houd ons op de hoogte hè!
    Doegg!!!!

  • 11 November 2008 - 20:56

    Andre:

    Hoop dat je een leuke vakantie krijgt,zal wel.
    Zal je wel missen.
    Heel veel plezier.Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 April 2009

Crocs

28 Maart 2009

1770

17 Maart 2009

Oost nu

01 Maart 2009

Westcoast

05 Februari 2009

Hittegolfje

Actief sinds 07 Nov. 2008
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 19038

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2010 - 28 Juni 2011

Tweede reisje

08 November 2008 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

09 December 2018 - 30 November -0001

Dan is dit dus nummer 3

Landen bezocht: