Oost nu - Reisverslag uit Brisbane, Australië van lottetimmer - WaarBenJij.nu Oost nu - Reisverslag uit Brisbane, Australië van lottetimmer - WaarBenJij.nu

Oost nu

Door: Lotte

17 Maart 2009 | Australië, Brisbane

Hey, ben inderdaad aan de oostkust begonnen. Eerst naar een soort van surfkamp (waar ik weer een poging tot surfen gedaan heb, en dit keer lukte het ook nog :) ) en daarna door naar Byron Bay, wat echt een geweldig relaxed stadje is. Echte aanrader. Ook een dagtrip gedaan naar Nimbin, wat nogal in de jaren 70 is blijven hangen, huizen, mensen, koekjes, echt alles :).
Heb ook weer eens een echte regenachtige dag gehad, doordat er een cycloon verderop voorbij trok. Hopelijk de laatste van het seizoen.
Verder doorgereisd naar Surfers Paradise, wat vooral erg commercieel is ingericht (wolkenkrabbers, alle bekende voedselketens enzo) en waar ook alle themaparken in de buurt zijn.
Nu zit ik in Brisbane, waar niet zo heel veel bijzonders over te vertellen is. Vanavond St. Patricksday vieren, dat doen ze hier ook :)
Cheers!

• 18 Maart 2009 - 09:54

Saskia:

Uggs zijn ook erg surfie

• 18 Maart 2009 - 13:41

Tineke Van Maldegem:

Hoi Lotte,
    Dit is de echte backpackers tour, die je nu doet.Plaatsen komen me bekend voor van Stephan zijn reis. Heb net Nick Brouwer zijn pagina gelezen en die is dus ook via Byron Bay, Nimbin en Surfers Paradise vandaag in Brisbane aangekomen. Wens je nog een fijne tijd.
    Groetjes
    Tineke

• 19 Maart 2009 - 09:14

Maaike:

Ben benieuwd naar je foto's straks!!
    Hé en over 39 dagen ben je alweer terug zie ik.. Gaat snel joh, de tijd vliegt!
    Heel veel plezier daar nog!!