Crocs - Reisverslag uit Cairns, Australië van lottetimmer - WaarBenJij.nu Crocs - Reisverslag uit Cairns, Australië van lottetimmer - WaarBenJij.nu

Crocs

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg

16 April 2009 | Australië, Cairns

Nou nou, dat scheelde maar niks of ik had hier bijna aan het einde van mijn reis toch nog crocs moeten dragen :) Ging gister wildwater raften in de buurt van Cairns (gelukkig hadden ze dus nog sneakers die ik aan kon) waar we eerst nog 2 kilometer door tropisch regenwoud moesten lopen met alle spullen voordat we echt konden gaan beginnen. Was wel hele mooie lokatie en raften was ook erg leuk. Zat gelukkig in de goeie boot, in de andere boot bakte ze der niet veel van met peddelen en was de gids ook nogal gestressd , tot groot leedvermaak van onze boot :) natuurlijk
De drie dagen daarvoor zat ik in Cape Tribulation, dat ligt boven Cairns, en dat is waar het regenwoud op het strand begint. Daar heb ik onderweg op een boottocht nog wel een echte croc gezien in het wild, was helelaas maar een kleintje, maar ben er lopend gelukkig geen een tegen gekomen :)
Daarvoor ben ik nog een dag naar de Great Barrier Reef geweest met een zeilboot, maar het viel me daar een beetje tegen met snorkelen. Water was beetje troebel en er waren niet echt heel veel verschillende vissen te zien. Heb op andere plekken veel meer kunnen zien met snorkelen.
Bijvoorbeeld bij de Withsunday Islands. Daar zat ik drie dagen op een zeilboot en heb ik echt veel meer gezien in het water. En de eilanden waren ook erg mooi :) en zonnig :)
Ben dag daarvoor op een 'cattlestation' geweest, waar we op quadbikes hebben gereden en waar we een wedstrijdje geiten gingen vangen met lasso's en ze zogenaamd brandmerken. En 's avonds was er een verkleedpartij en ritje op de mechanische stier. Was ook een erg hilarische dag, gelukkig zijn er geen foto's van :)
Ben tussen Cairns en Withsunday ook nog in Mission Beach en Magnetic Island geweest. Is niet echt veel over te vertellen. Allebei klein en niet veel te doen. De een had veel regen en de ander veel zon, dat was het wel zo'n beetje.
Vlieg morgen naar Melbourne, zal eens kijken of ik er nu wat meer van kan zien (vorige keer was er een hittegolf), duzzzz
doei

  • 16 April 2009 - 11:28

    Han:

    ik zal de electricedeken alvast maar aanzetten en de bedsokken klaar leggen.
    veel plezier!

  • 16 April 2009 - 14:01

    Helena:

    Geniet maar lekker van je laatste weken in de Aussies, dan kan je als je terug ben weer lekker aan de slag :)

  • 16 April 2009 - 14:42

    Maaike:

    Veel plezier nog!!

  • 16 April 2009 - 19:16

    Debaas:

    kun je het eerste weekend van mei dienst doen?
    Ben je er meteen weer 'in'!
    haha
    Geniet nog maar even, poeh wat is het snel voorbij gegaan, ben erg benieuwd naar je foto's!
    kus

  • 17 April 2009 - 07:47

    Tineke:

    Hey Lotte, lekker zo'n baas.
    Volgens mij moet je eerst een paar weken vakantie krijgen om bij te komen van alle inspanningen. groetjes

  • 23 April 2009 - 10:57

    Sandra:

    ik zal dan maar vast de "koffiekamer" reserveren voor foto's en verslag (wat dacht je van het afdelingsoverleg op 14 mei, dan ben je toevallig ook nog jarig, leuk!!! 10:30 Taart en verslag. hi hi!) mis je vliegtuig niet en wij komen naar schiphol met banner: Lotte ....werken! doei, tot ziens.

  • 29 April 2009 - 17:43

    Lotte:

    Nou ik heb al mijn vliegtuigen(3) op tijd gehaald, maar geen spandoek te bekennen daaro (alleen mondkapjes, of waren jullie dat verkleed als chinees?).
    Ik denk trouwens dat ik eerst alleen maar halve dagen ga werken om er weer in te komen, anders raak ik meteen in de stress natuurlijk.
    Tot ziens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 April 2009

Crocs

28 Maart 2009

1770

17 Maart 2009

Oost nu

01 Maart 2009

Westcoast

05 Februari 2009

Hittegolfje

Actief sinds 07 Nov. 2008
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 19040

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2010 - 28 Juni 2011

Tweede reisje

08 November 2008 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

09 December 2018 - 30 November -0001

Dan is dit dus nummer 3

Landen bezocht: