Hittegolfje - Reisverslag uit Perth, Australië van lottetimmer - WaarBenJij.nu Hittegolfje - Reisverslag uit Perth, Australië van lottetimmer - WaarBenJij.nu

Hittegolfje

Door: Lotte

05 Februari 2009 | Australië, Perth

Nou echt koeler werd het niet toen ik op weg ging naar Adelaide. Nog steeds in de 40 graden. We zijn langs de Great Ocean Road gereden met al z'n mooie stranden en rotsen. Vervolgens gingen we de eerste avond ergens landinwaarts slapen in een heel klein plaatsje waar we geen airco hadden, maar wel heeeeel veeeel vliegen en muggen. Niet zo best geslapen dus. Daarna weer terug naar de kust om wat rare rotsformaties te zien en om in de zee te duiken natuurlijk. Vervolgens door naar de bergen waar we geen tocht konden maken omdat het te warm was. Daar hebben we op een superlokatie geslapen waar we vanuit de kamer onder de airco (met een biertje in de hand) de kangaroos konden zien. De volgende dag om 5 uur opgestaan (ja vakantie hebben is soms ook afzien :) ) voor ontbijt zodat we nog een berg konden beklimmen die ochtend voordat het te warm zou worden. Gelukkig was het uitzicht wel mooi :).
In Adelaide was het te warm om lang te verblijven dus daar heb ik alleen het centrum gezien en toen ben ik doorgegaan naar Kangaroo island voor 2 dagen. Daar heel veel dieren gezien, zeehonden, zeeleeuwen, wallabies, penguins, kangaroos en niet te vergeten de Tijgerslang (schijnt best dodelijk beestje te zijn, maar gelukkig ging ie voor ons op de vlucht).
Nu zit ik in Fremantle voor 2 nachtjes, ben gister op vliegtuig naar Perth gestapt. En morgen ga ik ook daadwerkelijk naar Perth. Hier is alles een beetje volgeboekt of niet schoon, dus tijd om te verkassen.
Bye bye

• 05 Februari 2009 - 11:16

Danielle:

Klinkt in één woord weer SUPER ('k val in herhaling geloof ik :p)Wat zal jij bruin zijn trouwens aan het eind van de zomer: als je terugkomt kun je hier weer verder verkleuren :D Moet ik straks maar even onder de zonnebank, anders is het verschil zo groot ;)
    Veel plezier in Perth!

• 05 Februari 2009 - 17:36

Eva:

Hej Lot,

Klinkt goed allemaal. Ik zie helemaal groen van jaloezie. Mooi weer, mooie uitzichten, Leuke dieren. Dat moeten we hier allemaal maar missen. Als je terug komt moeten we maar een dagje uittrekken om foto's te kijken, ben heel erg benieuwd. -X-

• 15 Februari 2009 - 05:11

Lotte:

Hey, die had ik al een tijdje niet gehoord, moet um hier maar es aanvragen :)