1770 - Reisverslag uit Sydney, Australië van lottetimmer - WaarBenJij.nu 1770 - Reisverslag uit Sydney, Australië van lottetimmer - WaarBenJij.nu

1770

Door: Lotte

28 Maart 2009 | Australië, Sydney

Hey, na een erg vroege start (6.30 in de bus) na st. patr.day (en ja er was groen bier) naar Noosa gereisd, waar ik vooral heel veel regen gezien heb. Daarna door naar Rainbow beach (weer regen), en vanaf daar de trip naar Fraser Island gestart. Dat was in een grote (11 mensen pasten erin) 4wheel drive truck, met tenten en eten voor 3 dagen mee. Daar mochten we zelf gaan rondtouren en kamperen. Gelukkig was het eindelijk opgehouden met regenen en hadden we daar alleen maar zonnig weer! In de oceaan kon je daar niet zwemmen (sterke stroming, en haaien), maar gelukkig was er wel een super mooi subtropisch zoetwater meer :) waar je heerlijk kon zwemmen.
Kon er alleen niet echt slapen, je lag op het zand, geen matje of iets, was niet echt goed voor m'n rug. Kamperen zal nooit helemaal mijn 'ding' worden denk ik.
Ohja er liepen daar ook overal dingo's rond, die het op je eten voorzien hadden, gelukkig hadden ze bij ons alleen een vuilniszak te pakken gekregen :)
Ben daarna weer doorgegaan naar 1770/Agnes Water. Heb hier gisteren een soort van motortour gereden, was erg leuk en straks ga ik in een stuntvliegtuigje vliegen, duzzzz
Doei!

• 28 Maart 2009 - 15:43

Danielle:

Heb al geleerd om niet meer jaloers op je te zijn. Hier hebben we tenslotte een subtropisch zwemparadijs met heerlijk chloorwater waar we kunnen zwemmen, ik heb een keer een rondvlucht boven Texel gemaakt in een vliegtuigje, hier regent het ook wel eens en kan ik ook in het zand gaan liggen wanneer ik maar wil :D Dus ik heb helemaal geen redenen om jaloers te zijn! :p

Haha, veel plezier en tot over een maandje alweer!

• 29 Maart 2009 - 09:03

Tineke:

Hej Lotte, het lijkt wel of je op de kermis zit, maar nu met echte motors en vliegtuigen. Brrrrrrrrrr.

• 29 Maart 2009 - 09:20

Sandra:

kun je alvast je foto's oploaden?

• 29 Maart 2009 - 11:28

Riet Timmer:

Na enige tijd heb ik je weer eens op gezocht. Zo te lezen vermaak je je nog heel goed. Heerlijk hoor om dat zo mee te maken. Het zal wel weer vreemd zijn om "bijna"aan de terug reis te denken. nog veel reis plezier.