Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van lottetimmer - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van lottetimmer - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Lotte

28 Januari 2009 | Australië, Melbourne

Hey, ben ik weer.
Na de trip in de blue mountains (viel een beetje tegen vergeleken met nieuw zeeland) ben ik nog een paar dagen in Sydney geweest, heb nog een harbourcruise gedaan en naar de vismarkt geweest (ergggg lekker :) ).
Zaterdag op de bus gestapt voor een drie daagse trip naar Melbourne, was erg gezellig. Hebben onderweg de hoogste berg van Australie beklommen, waar we nogal onder de vliegen kwamen te zitten en we zijn ook naar het meest zuidelijke punt van Australie geweest (een strand natuurlijk) en op de zoektocht naar kangaroos in een nationaal park daaro zijn we nog op een hagadis tegengekomen met een mooie blauwe tong (heb ik een hele mooie foto van :) ).
Nu dus in Melbourne voor ong. 2 dagen. Op de eerste avond nog een boel vuurwerk gezien (het was Australiedag). En gister buiten op een plein naar tennis gekeken. Was wel leuk omdat hier mee te maken met al die tennisgekken.
Morgen weer een nieuwe roadtrip richting Adelaide. Hoop dat het daar iets koeler is, het is hier vandaag iets van 42 graden ofzo, pfffffff
Tot de volgende keer maar weer.

• 28 Januari 2009 - 06:22

Jisca:

42 graden allejezus zeg... Dan vind ik -5 toch prettiger :p Maar voor de rest ben ik nogsteeds jaloers op je ;) Goede reis, en veel plezier in Adelaide! (en op de haltes daarna natuurlijk)

• 28 Januari 2009 - 07:21

Inez:

Hoi Lot

Klinkt nog steeds erg goed hoor die reis van jou. Hier is het steeds rond het vriespunt, dus das ook niet alles.
    Veel plezier in Adelaide!!!

Groetjes Inez

• 01 Februari 2009 - 13:39

Riet Timmer:

Hoi Lotte. Ik kon je even niet vinden op de computer.Bedankt voor je kaart, die kwam even voor het nieuwe jaar dus precies op tijd. Zo te lezen gaat het prima met je. Gewoon doorgaan zo. Nog veel plezier. Groetjes uit Koog an de Zaan, Riet