Bungee!! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van lottetimmer - WaarBenJij.nu Bungee!! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van lottetimmer - WaarBenJij.nu

Bungee!!

Door: Lotte

24 November 2008 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Hallo allemaal,
weet niet meer precies hoe mijn vorige bericht eindigde, maar ik ben verder naar het zuiden gereist naar Christchurch, een stad aan de westkust, voor een paar dagen, daar wat rondgekeken en met een paar Duitsers op stap geweest. Jaja je maakt wat mee :) Vanaf daar ben ik verder gaan reizen via een busorganisatie die ook accomodatie voor je regelt en onderweg stopt op leuke plaatsjes om wat foto's te schieten enzo. We zijn bv ook in een gehuchtje gestopt waar we een rondleiding kregen over het vangen van rendieren in nieuw zeeland (uit een helicopter op een rendier springen :) ) en dat soort dingen.
Verder zijn we in Frans Josep gestopt en hebben daar de glacier beklommen. We hadden gelukkig mazzel met het weer, het was een van de weinig 'droge' dagen daar.
Daarna hadden we een overnachting in een heel klein plaatsje, Macurora ofzo, kan niet alles onthouden he ;)
Nu zit ik iig in Queenstown, vanmorgen zijn we in een jetboot geweest in de rivier hiero en gister heb ik een bungeejump gedaan van 132 meter hoog! Duzzz ik vermaak me wel :) Morgen ga ik verder naar het zuiden naar Milford sounds, moet ook heel mooi zijn als je iedereen mag geloven
Cheers!

Ohja nieuwe tel.nr is 0210553671

• 24 November 2008 - 10:20

Maaike:

Woehoe eindelijk weer een berichtje :D

Begin nu toch wel bijna jaloers te worden, klinkt heel tof! Veel plezier nog!
    Hier ligt nu trouwens sneeuw :o

• 24 November 2008 - 10:53

Antonina:

oke bungee jumpen zou ik dus echt waarschijnlijk nooit doen. brrr. was het wel leuk? parachute springen lijkt me toch wat meer charme hebben :)
    als ik het goed heb zit je trouwens al bijna op het zuidelijkst van nz. of niet? ook nog lord of the rings verhalen gehoord of locaties gezien daaro? vragen vragen vragen :) moet journalist worden ;-) veel plezier nog!

• 24 November 2008 - 12:53

Saskia:

He lange,
    Je hoeft je maar uit te strekken en je hebt dat elastiek helemaal niet nodig; bij te way niet te actief worden, straks herkennen we je niet meer. Uggjes

• 24 November 2008 - 19:55

Eva:

Hej Lot!

Klinkt allemaal super zeg! Twijfelde je niet even een halve seconde toen je op 132 meter hoogte klaar stond voor je bungeejump? Het lijkt mij maar niks. Heb jij nu ook sneeuw daar? Dacht dat het in australie ergens ook sneeuwstorm was, 1 dag voordat de zomer officieel zou beginnen ;)
    Hoop toch voor je dat je mooi weer hebt en nog krijgt. -X-

• 27 November 2008 - 11:19

Anita Jongkind/KNF:

Hi Lotte!

Gaaf om de lezen hoe leuk je 't hebt... maar bungeejumpen??!! Hoe durf je... niet te geloven zeg... nou meid, lekker genieten daar en we horen weer van je... Grtjs Anita