Zuiden - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van lottetimmer - WaarBenJij.nu Zuiden - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van lottetimmer - WaarBenJij.nu

Zuiden

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg

01 December 2008 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Zo daar ben ik weer,
even denken hoor...
Ik ben dus naar Milford Sound geweest en heb daar de cruise gedaan, was wel een mooi gebied om door te varen maar omdat het die dag nogal bewolkt en mistig was kon je de bergen niet echt meer goed zien. Dat was wel jammer, maar doordat het net daarvoor een hele tijd had geregent waren de watervallen wel weer heel mooi :)
Daarna zijn we voor een dag + nacht naar Stewart Island gegaan met de ferry, was iets ruigere tocht dan met de TESO boot :0 maar gelukkig niet ziek geworden. Daar een beetje gewandeld, was ook weer regenachtige dag, maar dat werd weer goed gemaakt door de barbeque die het hostel waarin ik verbleef gaf :) Iemand had die dag ervoor een hert neer geschoten, dus die ging erop en ze hadden nog wat vis gevangen en paua's of zoiets (grote schelpdieren) wat allemaal erg lekker was :)
Volgende dag naar Dunedin geweest, naar bierbrouwerij en chocoladefabriek. Was allebei erg lekker. Ben nu na het zelf tappen helemaal fan van 'Speights beer' :)
Daarna weer na Queenstown voor het weekend, lekker wezen stappen, en nu zit ik weer in Christchurch voor paar dagen.
Mijn internet tijd zit er weer op, dus tot de volgende keer maar weer!

  • 01 December 2008 - 12:12

    Danielle:

    Klinkt weer goed allemaal!
    Weet je, als jij terugkomt is de Pilaar er misschien niet meer (dacht ik aan ivm biertappen:p)... Zal wel shocking zijn hè, 't staat nl te koop :( We hopen maar het beste ;)
    Have fun!

  • 01 December 2008 - 12:20

    Sandra:

    Ik geloof het natuurlijk pas wanneer ik foto's zie.
    het bewijs.

  • 01 December 2008 - 16:11

    Lia:

    Ja,ja
    Maar wij hebben Sinterklaas.

  • 02 December 2008 - 10:00

    Eva:

    Hej Lot!

    Klinkt allemaal heel erg leuk en avontuurlijk maarre... Inderdaad waar blijven die foto's nou? Of zijn ze er wel maar zie ik ze niet omdat ik zo'n grote computernitwit ben?

  • 03 December 2008 - 14:53

    Saskia:

    Hoi,

    Goed nieuws, de enige sexshop op texel blijft voorlopig open!!!
    UGG

  • 05 December 2008 - 23:10

    Lotte:

    Dat is zeker schokkend dat de pilaar er straks misschien niet meer is, ik dacht nog wel dat er niks veranderd zou zijn als ik terug kom :)
    En voor de foto's ben ik nog niet nerdy genoeg om ze der op te zetten. Nou ja ik heb het nog niet geprobeerd ook :)

  • 06 December 2008 - 02:51

    :

    Hey, behalve dat deze website ontzettend traag is kan ik er nu ook geen nieuw bericht meer opzetten dus doe ik het maar zo:
    Hallo hallo,
    zo om het verhaal weer te vervolgen, ik ben een dagje naar Akuroa geweest, dat is een oud frans kustdorpje ten zuiden van Christchurch, dat was ook gelukkig de laatste regenachtige dag tot nu. Afgelopen dagen is het overdag alleen maar zonnig geweest :) was ik ook wel weer aan toe.
    Ben nog naar het Antartic Centrum geweest, vooral voor de pinguins natuurlijk, heb ook echt foto's als bewijs, kom maar kijken als je me niet wil geloven :)
    Ben daarna naar Nelson gegaan, ligt in het noorden op het Zuidereiland. Vanuit Nelson ben ik naar het Abel Tasman park gegaan om een dag te kajakken, overnacht op een backpakkersboot, en dag erna een stuk gehiked. Vooral het kajakken was erg mooi, je kon vlak langs zeehonden varen die daar lagen te badderen. Dat is toch weer wat anders dan zeehonden kijken in ecomare :)
    Zit vandaag weer in Nelson ga er maar een relaxed dagje van maken denk ik, wordt weer tijd voor een ijsje, gelukkig zit Nieuw Zeeland vol goeie ijskramen, ijs is echt super hiero :)
    Tot de volgende keer !

  • 06 December 2008 - 16:24

    Maaike:

    wow!! :D

    Waar blijven de foto's trouwens.. ;) Anders moet je toch maar weer hyves nemen ;)

    Doei!
    Veel plezier!!

  • 11 December 2008 - 09:08

    Sandra:

    tis alsof je het naar je zin hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 April 2009

Crocs

28 Maart 2009

1770

17 Maart 2009

Oost nu

01 Maart 2009

Westcoast

05 Februari 2009

Hittegolfje

Actief sinds 07 Nov. 2008
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 19032

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2010 - 28 Juni 2011

Tweede reisje

08 November 2008 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

09 December 2018 - 30 November -0001

Dan is dit dus nummer 3

Landen bezocht: