Einde Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van lottetimmer - WaarBenJij.nu Einde Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van lottetimmer - WaarBenJij.nu

Einde Nieuw Zeeland

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg

13 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Zo, mijn vakantie in Nieuw Zeeland zit er alweer bijna op, morgen vertrek in naar Sydney, tijd vliegt voorbij hiero :)
Ben nu ongeveer een week in Auckland, daarvoor dus in Paihia in de bay of islands. Heb daar nog een boottrip met overnachting gedaan. Naar Robinsoneiland gevaren en daar gesnorkeld tussen een heleboel vissen, was erg mooi. Ook nog een nachtkajaktocht gemaakt, hoewel tocht, zo lang was het niet. Het was meer om zien hoe die kleine beestjes in het water oplichten als je erin beweegt (wel leuk maar dat hebben we in Nederland natuurlijk ook ;) )
Verder heb ik daar vooral op strand gelegen of bij het zwembad :) (en verbrand natuurlijk).
Maar zit nu dus weer in Auckland, ben nog een dagje naar Waihiki(of zoiets) geweest, was nogal spontane actie: het ene moment zit je rustig een biertje te drinken in de kroeg en een kwartier later ben je aan het rennen naar de haven om de ferry te halen :0
Verder is Auckland niet een echt boeiende stad, wordt tijd dat ik hier weg ga, de barman van het hostel weet al wat ik wil bestellen als ik daar binnenloop :)
Tot later!

  • 13 Januari 2009 - 13:04

    Antonina:

    volgens mij heb je de economie in nz aardig uit het slop getrokken ;-)

  • 13 Januari 2009 - 15:52

    Danielle:

    Huh, jemig wat vliegt de tijd! :D Heerlijk zeg, op het strand liggen... hier is het grijs, koud en saai: meer weer dus om in bed te liggen en een winterslaap te houden :p

    Hele goede reis morgen en ik ben benieuwd naar je Australische avonturen!

  • 13 Januari 2009 - 19:47

    Eva:

    Hoi Lot! Doe de groeten aan de aboriginals daaro! En ook heel veel plezier. -X- Eva

  • 14 Januari 2009 - 10:50

    Sandra:

    sjit, je hebt het schaatsen gemist!

  • 16 Januari 2009 - 07:43

    Maaike:

    Doe je goed!! Ben toch wel jaloers hoor.. Hier is het hartstikke koud.. En alles is eigenlijk nog steeds hetzelfde :p De weekenden zijn nog steeds hetzelfde als voordat jij wegging en ik moet ook nog steeds beginnen met mijn scriptie.. :P Maar goed, tegen de tijd dat jij terug komt is 'ie vast wel af ;) (ook al is het net wat Danielle zegt, de vliegt vliegt :|)
    Hee lotte veel plezier nog daar!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 April 2009

Crocs

28 Maart 2009

1770

17 Maart 2009

Oost nu

01 Maart 2009

Westcoast

05 Februari 2009

Hittegolfje

Actief sinds 07 Nov. 2008
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 19038

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2010 - 28 Juni 2011

Tweede reisje

08 November 2008 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

09 December 2018 - 30 November -0001

Dan is dit dus nummer 3

Landen bezocht: