Einde Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van lottetimmer - WaarBenJij.nu Einde Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van lottetimmer - WaarBenJij.nu

Einde Nieuw Zeeland

Door: Lotte

13 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Zo, mijn vakantie in Nieuw Zeeland zit er alweer bijna op, morgen vertrek in naar Sydney, tijd vliegt voorbij hiero :)
Ben nu ongeveer een week in Auckland, daarvoor dus in Paihia in de bay of islands. Heb daar nog een boottrip met overnachting gedaan. Naar Robinsoneiland gevaren en daar gesnorkeld tussen een heleboel vissen, was erg mooi. Ook nog een nachtkajaktocht gemaakt, hoewel tocht, zo lang was het niet. Het was meer om zien hoe die kleine beestjes in het water oplichten als je erin beweegt (wel leuk maar dat hebben we in Nederland natuurlijk ook ;) )
Verder heb ik daar vooral op strand gelegen of bij het zwembad :) (en verbrand natuurlijk).
Maar zit nu dus weer in Auckland, ben nog een dagje naar Waihiki(of zoiets) geweest, was nogal spontane actie: het ene moment zit je rustig een biertje te drinken in de kroeg en een kwartier later ben je aan het rennen naar de haven om de ferry te halen :0
Verder is Auckland niet een echt boeiende stad, wordt tijd dat ik hier weg ga, de barman van het hostel weet al wat ik wil bestellen als ik daar binnenloop :)
Tot later!

• 13 Januari 2009 - 13:04

Antonina:

volgens mij heb je de economie in nz aardig uit het slop getrokken ;-)

• 13 Januari 2009 - 15:52

Danielle:

Huh, jemig wat vliegt de tijd! :D Heerlijk zeg, op het strand liggen... hier is het grijs, koud en saai: meer weer dus om in bed te liggen en een winterslaap te houden :p

Hele goede reis morgen en ik ben benieuwd naar je Australische avonturen!

• 13 Januari 2009 - 19:47

Eva:

Hoi Lot! Doe de groeten aan de aboriginals daaro! En ook heel veel plezier. -X- Eva

• 14 Januari 2009 - 10:50

Sandra:

sjit, je hebt het schaatsen gemist!

• 16 Januari 2009 - 07:43

Maaike:

Doe je goed!! Ben toch wel jaloers hoor.. Hier is het hartstikke koud.. En alles is eigenlijk nog steeds hetzelfde :p De weekenden zijn nog steeds hetzelfde als voordat jij wegging en ik moet ook nog steeds beginnen met mijn scriptie.. :P Maar goed, tegen de tijd dat jij terug komt is 'ie vast wel af ;) (ook al is het net wat Danielle zegt, de vliegt vliegt :|)
    Hee lotte veel plezier nog daar!!