Nieuwjaar op het strand - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van lottetimmer - WaarBenJij.nu Nieuwjaar op het strand - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van lottetimmer - WaarBenJij.nu

Nieuwjaar op het strand

Door: Lotte

02 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Paihia

Oke hier is mijn eerste bericht in 2009.
Ik zit nu in de Bay of Islands, dat is helemaal in het noorden. We hebben hier nieuwjaar op strand gevierd (en in de kroeg) met een heleboel andere mensen, het was echt superdruk op het strand. Had ik niet verwacht want zo groot is dit plaatsje (Paihia) nou ook weer niet. Het was erg gezellig en we hadden ook maar besloten om wakker te blijven om de zonsopgang te zien op het strand, maar dat was dan weer niet erg specactulair :)
Ben dag daarvoor helemaal naar het meest noordelijkepuntje van Nieuw Zeeland geweest en we zijn ook gaan duinsurfen bij het 90 mile beach wat erg leuk was om te doen.
Daarvoor kerst gevierd in Wellington met wat mensen die ik op de bus had ontmoet. Zelf een kerstdiner gemaakt enzo, was ook erg gezellig :)
Ik blijf nog maar even hangen op deze plek denk ik, tot later!

• 02 Januari 2009 - 01:18

Antonina:

Hee! een goed 2009 gewenst!

• 02 Januari 2009 - 14:10

Maaike:

Lotte!! Gelukkig Nieuwjaar!! :D

• 04 Januari 2009 - 14:33

Danielle:

Leer ons van de zomer ook maar even duinsurfen, bij Paal 17 kan het vast ook! ;)