Noorden - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van lottetimmer - WaarBenJij.nu Noorden - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van lottetimmer - WaarBenJij.nu

Noorden

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg

17 December 2008 | Nieuw Zeeland, Taupo

Zo het heeft even geduurd maar daar ben ik dan weer met een vervolg.
Ik ben vauit Nelson naar Auckland gevlogen om daar weer op de backpackersbus te stappen om rond te toeren op het Noordereiland. Vanuit Auckland zijn we eerst naar Hahei gegaan daar was een 'hot water beach'. Daarna naar Raglan, een zeer relaxed surfdorpje aan de westkust. Toen weer richting oosten naar de Waitomo caves, waar ik in de grotten heb geklauterd en geabseild en glimwormpjes heb bekeken. Daarna naar Maketu waar de culturele avond was, bij een Maori die een soort van slaapschuur had. Daar kregen wat dansjes voorgeschoteld en daarna moesten we zelf ook meedoen :)
De volgende dag naar Rotorua waar we gingen 'wild water raften' (waterval van 7 meter) en daarna rondgelopen tussen de borrelde en stinkende modderpoelen en zelf ook een modderbad genomen waarna ik ook nog 2 dagen naar die modder rook.
Daarna een rondtoer van een paar dagen gedaan aan de oostkust, waar ik een schitterende zonsopkomst had kunnen zien :) maar een beetje gemist heb dus....
En nu zit ik ik Taupo en is mijn internet tijd weer op.
Tot later.

  • 17 December 2008 - 09:01

    Inez:

    He Lot,

    Ben wel een beetje jaloers op jouw hoor. Zitten wij hier in de kou en nattigheid aan het werk. En jij allemaal leuke dingen aan het beleven. Veel plezier nog met je reis maar zo te horen zal dat wel lukken.

    groetjes Inez

  • 17 December 2008 - 16:20

    Maaike:

    Klinkt super!! (niet dat ik het allemaal zou durven, maar toch :p )

    Heel veel plezier nog, maar dat gaat vast wel goedkomen :D (wel een beetje jammer dat je nog geen foto's hebt hoor ;) )
    doeggg!

  • 17 December 2008 - 19:23

    Danielle:

    Tof!!! :D:D:D
    Je hebt niks gemist aan Ouwe Sunder trouwens hoor, heeeeeeel druk en weinig bekenden tegengekomen :s
    Maar ik heb wél foto's :p

  • 21 December 2008 - 15:18

    Riet Timmer:

    Hoi Lotte wat grappig om zo contact te hebben met een ieder die kent. We willen je in ieder geval prettige feestdagen wensen(lijkt me gek hoor midden in de winter)en een heel goed jaar
    Groetjes Reggie,Almar en Riet.

  • 22 December 2008 - 14:54

    Saskia:

    He lotte,
    Heb je de kerstboom al staan? Doen ze daar ook aan oliebollen en nieuwjaarsduik? In ieder geval fijne dagen en een goede voortzetting straks in het land van de Uggs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Taupo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 April 2009

Crocs

28 Maart 2009

1770

17 Maart 2009

Oost nu

01 Maart 2009

Westcoast

05 Februari 2009

Hittegolfje

Actief sinds 07 Nov. 2008
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 19029

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2010 - 28 Juni 2011

Tweede reisje

08 November 2008 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

09 December 2018 - 30 November -0001

Dan is dit dus nummer 3

Landen bezocht: